>

Toast!

Uscha! Sov jätte dåligt inatt. La mig runt kl. 24:00 för då var jag trött, men somnade inte förrän typ kl. 04:00! Så ja, sömnen i natt har varit sådär. Men sen sover man ju lite konstigt när man är sjuk med. Tror inte jag drömt något knas i af. :)

Fick nyss sms från älskling som hade vart ute och gått en lång promenad.
Så avundsjuk jag blir! Vill med gå ut o gå, verkligen läääängtar efter det och efter att få träna! Men det kan jag ju bara glömma på en vecka eller två :( De små resultat som börjat komma kan jag ju vinka av nu *gråter*! Folk tycker säkert det är löjligt att jag hänger upp mig på detta med träningen men det är viktigt för mig. Jag har äntligen kommit igång igen och kämpat hårt för att göra det, kämpat hårt för att ens bli lite nöjd igen och nu känns det som att allt bara går tillbaka till ruta ett utan att jag kan göra något åt det och det är väldigt, väldigt jobbigt.



Men jag vet att nu gäller det att bara slå bort de negativa tankarna och se till att bli frisk.
När jag blir det får jag bara acceptera att det är att börja om från början igen.
En lugn start. Bara att tänka, se och jobba framåt!



I morgon är det Fars Dag.




Kommer inte kunna fira den med familjen eftersom jag är sjuk. :(
"Grattis på Fars Dag! Här får du lite influensa!" Tror inte det är så uppskattat ;).
Men modern hade skickat ut fadern för att köpa ett par nya handskar som skulle vara från familjen så han får ju en present ändå :) Bra att han får välja själv med, nåt han behöver.
Hoppas han köper ett par riktigt fina! :)



Nu när jag tänker på det hade jag med velat ha nya handskar. Det är ju en så sjukt snygg accessoar nu på hösten och vintern :) Har ett par i brunt skinn och vill ha i rött och svart med! Det ska jag nog kika på efter att jag vart och köpt mig lite frukost! Rostat bröd! :) Rostat bröd och thé är obligatoriskt när man är hemma och är sjuk!

Mamma! Om du läser detta, ser du nu att jag (endast för dig) inte skrivit några förkortningar i detta inlägg. ;)


Isabel
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: