>

Varg ropade någon!

Varg på väg mot Göteborg! :)



Älskar dessa djur. Tycker de är så vacka och på något sätt känns de lite mystiska.
Tänk att få se dem på riktigt, i det vilda.. Inte bara i en inhägnad på en djurpark.
Förstår inte vad alla är så rädda för. De är vilda djur och mer rädda för oss. Har man sen boskap som man vill ha i fred ha dem inte ute på nätterna då. Eftersom vargen är ett rovdjur är det naturligt att de river boskapen, tyvärr. Men som sagt ha dem inne så löses det problemet. Trots allt är det ju vi som kan och måste anpassa oss. Vi var inte de som var här först...

Lägesrapport!

Är fortfarande väldigt förkyld! Ev. kan det verka som det är på väg att släppa lite idag, men så fort jag försöker göra något, typ diska eller handla så blir jag helt slut. Känns som jag får feber och blir helt varm och trött.
Måste handla det jag glömde igår sedan så efter det får vi se hur jag mår.

♥ Isabel





Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: