>

DH-Tisdag! :)

Morsning!

Här sitter jag o har precis mumsat i mig ett par majskolvar med smör & aromat på :) såååå goott!
Väntar på att kl ska bli 21 så att DH börjar!!
Försökte ju för Kung&Fosterland hitta säsong 6 att ladda ner förra tisdagen men det gick ju inte :( buuu!
Grejen är att jag lätt betalar ett par kr. per avsnitt! Varför finns inga såna sidor? Eller så finns de men jag är efterbliven o vet inte om dem.. Om nån vet nåt så kan ni ju hojta till! :)

Ingen träning idag heller :( Mår fortfarande så där så lika bra att ta det lugnt iaf. en dag till men fy vad jag inte gillar det när man är taggad att träna!
Men det viktigaste är att jag inte blir sjuk nu med allt kul som är framöver.
Inte bara det, jag har inte råd att vara sjuk heller med karensdagar o allt vad de innebär!

torsdag är det hockey Frölunda - Färjestad. Blir nog inte att gå på matchen men ska i af. se den.
Blir nog att åka in till nån sportsbar eller hem till nån o kolla. :)

Lördag är det tjejkväll hemma hos Jennie :) Yayayaya! :)
Ska äta middag, dricka vin, snacka massa skit o bara ha en grymt kul kväll! :)
Eftersom Jennies boyfriend är i Japan så passar jag på att sova över med ;) så lär bli en film o liite godis på kvällen med juuust like old times. Myyys! :) (Ghettoblaster kanske som vi såg varje helg när vi var mindre*asg*)!

Fredag efter det är det aw med jobbet sen är det upp till ♥Karlstad♥ & ♥kärleken♥.

Emellan allt detta ska jag hinna träna, sola, ev. gå på massage samt nagelmanikyrera mig, träna, sola, träna o sola o träna med :) Tvätta, ta hand om hemmet o laga lite mat emellan ska man nog hinna klämma in också haha! Så jaaa fullt upp mao. så ingen tid att bli sjuk här inte! :P

Nä! En kaffe på det :)

Ha en bra kväll alla!

Isabel



Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: jennie

det kommer bli AWSOME!!!! massa myyyyyyyyys <3

2009-10-15 @ 00:25:08
Postat av: "Bloggföreståndarinnan"

Yayaya! ♥ :)

2009-10-15 @ 09:36:04
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: