>

God middag!

Oj vad seg man var idag då!

Skulle tränat kl. 9 i morse men det blev det ju inget med så ska snart kompensera det med en promenad i det fina vädret! :)

Har precis druckit lite kaffe o fundera på att göra lite mer innan jag ger mig ut o knatar. *Kaffenarkoman* hihi.
Fastnat framför "Snyltgästen" som jag sett typ 1000 gånger innan haha men jag gillar verkligen både Steve Martin och Goldie Hawn. Hon är verkligen galet snygg den kvinnan! Jag har sen jag var liten tyckt att hon är lik min mamma när hon var yngre. Lika vacker :).

Nä - Nu får jag ta tag i denna dagen om jag ska ta mig ur soffan överhuvudtaget annars är risken stor att jag fastnar både framför film o bloggar ;).

Ha en bra dag alla!

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: