>

Hej hej!

Hemskt mycket hej....


Helgen är slut o man är tillbaka på jobbet igen..
Känns som hela helgen gått åt till att flänga hit o dit o fick inte alls så mkt tid med kärleken som jag skulle velat så är fort. lite nere pga. det. Har blivit så j-a känslig det sista, fattar inte varför?! Men men det ger väl sig..

I fredags var vi ju på AW och det var jättetrevligt och vi gick senare vidare till Bliss och när vi vart där ett tag kom lillebror o två kompisar till honom så det blev att umgås lite med dem med. :)


I lördags jobbade jag sen åkte jag till Karlstad. Var hos ett par kompisar till M på kvällen o det var väldigt trevligt, men Isabel var lite trött o somnade nästan på Marcus axel under kvällen haha! ;) ILLA!

Söndags slappade vi innan jag åkte hem på em.

Annars då?

Jag har kommit igång ordentligt med träningen o äntligen börjar jag se resultat med! :)
Igår körde jag BodyPump 60 min och sen kondition 90 min! Heja, heja!

Ikväll är det myskväll hos Jennie. Vi ska äta thaimat och kolla på Desperate. :)
Läääängtar!


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: