>

Hejja hejja JejjJejjJejj!

Idag är jag NÖJD med träningen. Var sååå trött efter jobbet men väl på gymet piggnade jag till.





Körde BodyPump o sen Crosstrainer så fick en del konditionsträning med som eg. är den jag behöver mest just nu!

Nu sitter jag i soffan o kollar på mumintrollen i färjan, sicka original haha! :) Jag är på riktigt rädd för Färjan-Håkan.
Ska dricka lite kaffe sen är det sängen som gäller. Ska helst vakna i tid imon så jag kommer i tid till jobbet. Tänker varje kväll att jag ska komma iväg så jag är på jobbet vid 7-7,30 tiden för behöver jobba in tid o alltid lika jobbigt att sitta kvar på em när man är trött men blir aldig så
:( men skam den som ger sig, ska försöka imorn igen!



Fick en kommentar om att jag inte kan längta bort hela veckan än o Tina det är klart jag ser fram emot en bag in box ett glas vin på AW:n med dig på fredag! :) Men det veeet du jue så det behöver jag ju inte säga! ♥


Å Cattis du blev glad nu va´när kattskrället var borta från bloggdesignen, haha, men eftersom jag nånstans tror att du ändå är liiite sugen på en kissekatt innerst inne la jag upp en liten bild på dem iaf. Hehe. ;)


Synd att det bara är skit på TV när man väl sätter sig för att slappa lite framför den.
Men imon är det Desperate Tjohoo! :) O när jag tänker efter är det snart Roast på Berns o det är ju rätt kul :).


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: