>

Hu hu ja ja

När tror ni jag vaknade i morse?


Haft helt sjuka drömmar i natt med. Vart mycket av det det sista :( I natt drömde jag att jag försökte rädda mina vänner som var tillfångatagna i en stuga av ett par sektmedlemmar eller liknande puckon! Är det ett tecken på att Jehovas kommer o knackar på snart kanske, hehe ;). Sen drömde jag lite annat jobbigt med men det orkar jag inte skriva om.

Nu sitter jag på jobbet o väntar på att kl. ska bli 12 så man kan få lite lunch i magen :).
Var iaf. smart nog att vänta med frukosten till kl 9 idag så det inte blir så många timmar mellan frukost o lunch. Shit vad intressanta grejer jag har att berätta känner jag! ;)

Ikväll är det Spinning som står på träningschemat o sen hem o kolla på de Desperata Hemmafruarna :).

Hoppas ni alla har en bra dag!

♥ Isabel


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: