>

Go´natt! ☆

Så var även denna dagen till ända o det är snart dags för skönhetssömn i denna delen av Göteborg.


Sitter precis o kikar på sporten o ser att Frölunda förlorade mot Jönköping :( men vi vann mot Färjestad när de var här o spela o det är ju det viktigaste mohaha! :P


Idag har vart en hyffsat seg dag på jobbet, upp o ner med systemet fortfarande.
Hoppas det är bättre imorn om inte annat för våra stackars tech killar som jobbat dygnet runt nu det sista o de ser verkligen trötta ut nu.


I morgon ska jag försöka komma iväg till gymmet innan jobbet för efter jobbet blir träningen utbytt mot en AW på
Mañana med trevliga kollegor, gott vin o lite tapas :). Min goa vän o exkollega Tina kommer med o vi har ju alltid lika kul när vi ses så det ska bli roligt! :)
Blir dock en lugn kväll (ja Mia denna gången ska du inte få cykla mig genom stan för mer öl innan hemgång även om vi hade väldigt trevlig sist haha :P).
Ska jobba på lördag och innan dess ska jag hinna gå en morgonpromenad för blir ingen träning på lördan heller för direkt efter jobbet ska jag upp till min fina karl o spendera resten av helgen med honom o vill inte vara trött o seg då. :) *Vuxenpoäng* haha ;).

Spinning var det på träningsschemat idag o det är ju alltid lika jobbigt men har gett mig f-n på att jag ska komma igång med den träningen med nu. Mina ben segar efter BodyPump passen i veckan så det gick lite slött men var trött efter så tror det gjorde sitt i af.
Så nu har jag slängt i mig lite tonfisksallad o det var verkligen gott :) Skönt när det börjar gå framåt både med träning o bra mat. Känner mig så mycket mer nöjd, glad o till freds.
*Tummen upp för det!* Fick även gjort lite mat att ha med till lunch imorn o på lördag. *Mer vuxepoäng* haha! :P



Dagens minus: Att jag inte rikigt kunde ta ut mig så som jag ville på träningen.
Dagens plus: Att jag har en helt underbar pojkvän som jag är så kär i. I ♥ You!


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: