>

Good Karma

Karma


 


Idag började jag dagen på ett bra sätt.

När jag kom till parkeringen i morse stod där en kille o fipplade med sina kort.
Ingen av de kort han hade fungerade och alla som har bil o ska parkera vet ju hur det känns när man har bråttom.. Frågade hur länge han skulle stå och jo han skulle ju stå hela dagen. Hade det hänt mig hade jag ju lätt kunnat springa till jobbet o låna kort eller mynt av någon så hade det ju vart löst men han var uppenbarligen inte från Göteborg (många är besökare till hotellet som ligger precis vid parkeringen) så han hade säkert ingen annan som han snabbt o lätt kunde fråga.
Jag fick ett "moment av kindness" och betalade hans parkering. Det kommer alltid tillbaka på något sätt. Så där gjorde jag nån annan glad :).

Gå nu ut o glädj andra ni med och ha en bra dag :)


Isabel

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: urre

va snäll du e!! =)))

2009-10-22 @ 19:01:10
Postat av: Nurre

Eller hur är jag! :)

2009-10-22 @ 22:15:24
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: