>

In the middle of the week..

Idag har det vart helt underbart väder.
Frost på rutorna i morse så ganska kallt har det vart o strålande sol :) Me like! ♥

Idag efter jobbet var jag o träna. BodyPump vart det idag :) Var inte nådigt segt att ta sig dit men det var ju bara att bita ihop o så klart var det lika gott som alltid när man var klar!
Det är ju bara hela grejen med att släpa sig dit när kl. närmar sig 18 o man är så trött så att ögonen går i kors! Blev ingen konditionsträning dock men det tar vi igen på Spinningen imorn :).

Nu har jag precis lagat klart lite pasta o tonfisk som jag ska ha med till lunch imorn.. Ytterligare vuxenpoäng haha :P om man nu inte räknar det mer vuxet att äta ute med rikskuponger.. Men eftersom det händer rätt så ofta det med kan vi plussa på vuxenpoäng även där ;).
Men nu är de slut o jag har inte råd att äta ute varje dag, de pengarna lägger jag redan på parkering eftersom jag tar bilen till jobbet varje dag.. Det ska det med bli ändring på! Från o med nästa månad tar jag vagnen till jobbet så sparar man in de pengarna med. (Ni är många som hört mig säga så förr men jag ska verkligen försöka ta vagnen eller gå istället för att köra framöver).

Nu har jag tänt ett av mina goa ljus o ska krypa ner i sängen.
Det enda som saknas är Du ♥.

Sov gott alla!

♥ Isabel

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: