>

Kort uppdatering från TV-soffan!

Här var det ju ett tag sen man skrev ;)
Har jag helt enkelt inget liv att skriva om eller har jag för mycket liv så jag inte hinner haha ;D.
Just nu sitter jag o kollar på Svenska Hollywoodfruar, helt sinnes hur de lever.. Hade ju inte tackat nej till att leva så ;) men det känns ju så långt från verkligheten .. Så främmande från hur man själv lever så svårt att sätta sig in i deras liv o ta det på allvar.

Helgen som gått har jag vart i Karlstad. Underbart att få mysa med hjärtat :)
Fredags var det mys o film, i lördags var vi o tränade sen o lagade middag med ett par vänner till Marcus o spelade spel hela kvällen! Mycket trevligt :) I söndags var vi soffvakter hela dagen tills jag åkte hem på em.

Hade gjort upp ett grymt träningschema för denna veckan men känner mig hängig idag så blev att vara hemma o vila i stället :(.
Har lagat lite mat iaf. så jag kan ha med mig lunch imorn i stället för att äta ute, VUXENPOÄNG! ;)

Dagens ros går till de snälla pizzabagarna på Åbys Pizzeria som lät mig betala när jag hade vägarna förbi när mitt kort inte fungerade när jag skulle köpa mat igår.
Var förbi idag o betalade o gav dem en liten blomma för att de var så snälla.
Carma båda vägarna så att säga! :)

Dagens ris går till min kropp som inte vill jobba med mig idag utan mot mig så jag är hängig o inte kunde träna :( buuu

Hoppas jag måt bättre imorn!


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: