>

Måndag i Göteborg

I morse ringde inte kl. Eller så gjorde den det men jag hörde den inte eller vet inte vad som hände.
Vaknade iaf. 07:56.. Jag börjar jobba kl. 08:00. Kul!

Var iaf. på jobbet 08:20 så snabbt gick det. Hur jag ser ut är en annan historia ;) mohaha!

Lördagen hemma hos Jennie var lika trevlig o mysig som väntat :)
Fick en jättegod fläskfilégryta med oliver o nån go gräddsås. Sangria dracks det också :) o så kollade vi på gamla kort o skrattade så tårarna sprutade. Måste ju ha en scanner så man kan lägga upp dessa gamla bilder. De är ju sååå roliga!

Efter en natt med en katt som sovit typ på mitt ansikte hela natten så mös vi med kaffe o rostat bröd i soffan. Eftersom Jennies kille är i Japan o min får jag inte mysa med förrän nästa helg så får vi mysa med varandra istället för så länge ;).

Sen åkte Jennie på konferens o jag åkte hem o dog i soffan tills kl. var 18:00 o det var dags för middag hos the P family :) Fick tjötat lite med brorsan med innan han åkte tillbaka till Norge igen :).

Nu sitter jag här o vill bara att dan ska gå. Vill komma iväg till träningen o vill att denna veckan ska försvinna! NU! Vill att det skall vara lördag em. NU!

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge tyvärr.



Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Tina

men va fan, först måste du ju längta till fre då vi ses!!! =(

2009-10-19 @ 17:55:19
Postat av: Cattis

Precis när ja skulle uttrycka min glädje över att skrället va borta så skrolla ja ner å där sitter de 2 stycken...Illa Isabelll!:)

2009-10-19 @ 19:13:13
Postat av: "Bloggföreståndarinnan"

Tina: Klart jag längtar tills på fredag när vi ses! :)



Cattis: Haha tänkte på dig när jag bytte design .. Men kattungar är ju alltid söta, tror allt du vill ha en ;) mohahaha!

2009-10-19 @ 20:48:50
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: