>

Mätt!

Det var längesen jag åt middag hemma. Äter liksom inte när jag kommer hem från jobbet, klarar mig ofta på det jag åt till lunch och hur kul är det att laga mat till en person på en skala? Nej, den goda maten brukar vänta till de helger jag o Marcus e tillsammans. Då är det kul att laga mat o mysigt att äta tillsammans. :) Men idag var jag så hungrig att jag höll på att avlida när jag kom hem från träningen! (Kan ha berott på att jag tränade 2 h. Både styrka o kondition, haha).
KorvStroganoff blev det o det var goooooooot! :) Så nu sitter jag här, proppmätt o kollar på en film med Billy Bob Thornton. Snubben som är het t om. som alkoholiserad tomte i Bad Santa haha! ;)

Ska snart lägga mig för antar att det kommer vara en del att göra imorn på jobbet som det är bra om man är utvilad till. Systemet har nämligen legat nere hela kvällen o natten o halva dagen idag. Säkert mer för kunderna tyvärr :( så de kommer ju höra av sig om allt så snart det går så om det funkar vet jag inte ens om jag vill öppna mailen imorn =/ MEN bättre mycket att göra än inget alls! :) Vi fick även en trevlig överraskning i form av en "bonus" som kommer utbetalas inom kort som belöning för att vi nått ett visst mål :). Skönt att kunna unna sig saker utan att det svider i plånboken sen. Det gillar vi! :)

På fredag är det afterwoork o på lördag åker jag till Karlstad för o träffa min Bejbii ♥ Läääääängtar! :)

Nä - Nu är det dags för sängen!



♥ Isabel



Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: