>

Det var därför..

När jag skulle till gymet idag tänkte jag ta en annan väg för den brukar gå snabbare i rusningstrafiken.. Men inte idag och nu vet jag varför!

Var ett riktigt bra spinningpass idag i af. :) Tänk vad en bra tränare kan göra!
Har typ bestigit Mount Everest nu så som jag cyklade på haha!
Nu har mysdressen åkt på och jag sitter o varvar ner i soffan.

Kursen idag var jätte bra :) Tiden bara flög iväg!
Gick igenom precis det jag vill kunna göra i Excel nämligen kalkyler o uträkningar.
Excel är svårt men sååå värt att lära sig för är verkligen bra att kunna för man har användning av det så väl i arbetet som för egen del.
Fick med oss massa bra material för att fortsätta jobba i det o lära oss mer på egen hand så nu blir det att plugga lite på kvällarna igen.. Det och MC-teorin är det som gäller nu! :) Den ska vara klar innan jul tänkte jag..


Kul förresten att det har vart så mycket folk inne o kikat på bloggen de sista två dagarna.. Har en känsla av att det beror på att Jennie länkat till vårt flamsiga videoinlägg på alla sätt hon kunnat nu haha! Men alla sätt är ju bra utom de dåliga ;).


Nu ska jag fortsätta slappa i soffan innan jag ska börja packa.
♥ ♥ ♥ ♥ I morgon bär det av till älsklingen! ♥ ♥ ♥ ♥


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: jennie

vadå jag va väl inte besatt av att länka?! vi kommer bli kända snart, va beredd..;) haha!! pösss

2009-10-30 @ 10:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: