>

Bella svarar!

Å jag har mycket att skriva om ha ha noot! 
Här får ni ytterligare en "rolig" lista .. Känns lite som de där vänskaps böckerna man hade på låg o mellanstadiet o fyllde i ..


Hur bor du: Hyresrätt
Brukar du komma i tid: Nej
Hur lång är du: 1,66 och en halv :)
Kan du laga mat: Nja då :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Kundtjänst
Vad har du på dig just nu: Kläder
Har du någon fobi: Sprutor/Smärta
Hade du en bra kväll igår: Ja
Vilket är ditt senaste inköp: Läckbergs nya bok :)
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa såklart vart kommer annars pengar från?
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja. Eller sovit o sovit, grannen som satt full som en alika o skråla som en skadeskjuten kråka o spelade på sin gitarr som en tondöv mungo höll mig vaken halva natten .. Han avlöstes sen av nån testosteronbög som stod o skrek "woooowooo" i svalen .. Normalt?
Vad hade du sönder senast: Min kamera :(
Vem snackade du med senast: Min kollega
Varm favoritdricka: Kaffe!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Loka Naturell
Alkoholhaltig favoritdricka: Rossschéee
När gjorde du senast något riktigt dumt: När jag fyllde 24 o firade det drack jag (bla) 1/2 flaska tequila .. Det var ganska dumt gjort ..
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte lyssna på mig, vara spydig eller dryg eller ouppfostrad. Skita i allt o vara oansvarig. Köra sakta eller som en hänsynslös idiot! Parkera på min plats!
Någon jag stör mig på: Folk som inte tar ansvar för sina egna handlingar
Intressen: Träna, umgås med vänner o familj
Senaste person du kramade: Min kompis barn
Senaste person du ringde: Kärleken
Senaste person som ringde dig: En gammel vän
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej
Har rakat dina ben någon gång: Ja 
Är du sugen på något nu: Ja .. eller nej.. eller det beror på hur man ser det ..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Alldeles för många
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Lite ovårdad skäggväxt är aldrig fel o det kan vara fint på vissa men föredrar nog ändå män utan skägg ..
Micro-pop eller poppa själv: Micro om jag gör det, självpop om MLI gör det :)
Brukar du baka: Ibland händer det att jag leker hemmafru ja o jag e tydligen rätt bra på det ha ha :)
Röstade du i det senaste valet: Ja självklart gjorde jag det! Röstar du inte, finns du inte!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, det har tagit en väldigt positiv vändning det senaste :)
Vilken låt lyssnade du senast på: No one sleeps when I´m awake - The Sounds.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Spindlar, mygg, getingar, blinningar, steklar, allt som sticks o flyger .. Hajar e rätt läskiga med men brukar inte stöta på dem lika ofta ..
Har du pengar på mobilen: Ja

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Camilla



Kul med listor!! :))) Men framförallt väldigt kul att du skriver lite så man får lite att läsa... trött på Youtube! ;)



Wiiie!! Ja, snart ses vi!! Vi kanske kan träna ihop när du kommer upp!? JAAA!!!



Köss och smek

2009-09-19 @ 12:59:05
URL: http://camii.blogg.se/
Postat av: Therese

Snor med denna lista ;) Hoppas det är ok!

2009-09-27 @ 09:52:05
URL: http://www.mittlivminlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: