>

God morgon söndag!

O hur blev det söndag redan? Var det inte typ fredag nyss?


Har haft en väldans bra helg  :)


I fredags efter jobbet åkte jag o tränade o sen var jag ute på en promenad i det härliga vädret!
Efter det låg jag hemma o läste min bok hela kvällen (o halva natten ha ha)!

I lördags jobbade jag ett par timmar o sen åkte jag hem till Josephine på middag :)
Fick jättegod mat o hade en väldigt trevlig kväll :)

Idag skulle jag gått upp relativt tidigt tänkte jag .. Men var nog lite trött för jag vaknade först nu vid 12-tiden.. Ska dricka lite kaffe sen ska jag antingen ta en promenad eller åka o sola.
Ikväll blir det träning :) BodyPump och BodyBalance.
Hoppas även på att hinna se iaf. en skymt av min bror som är hemma i Sverige o hälsar på i helgen!


För övrigt tycker jag det borde finnas en buss för folk i åldrarna 14-20 som inte kan uppföra sig normalt i sociala sammanhang! O vissa andra också för den delen. Det är en annan historia men ja jag har alltså åkt kollektivt i helgen o det kan ju aldrig gå utan synpunkter eller klagomål ;) ha ha!



Hoppas alla får en fortsatt bra dag! :)

♥ Isabel



Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Camilla



Det är bra att det är söndag för det innebär bl.a att min jobbhelg är slut om ca tio timmar samt att det är ännu en dag närmare tills du kommer upp igen...Iiiih! YEEEY!!! :D



PussoKram

2009-09-20 @ 13:13:30
URL: http://camii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: