>

Gör om - Gör rätt!

Här var det ett tag sen man skrev ja.
Har hänt en del att skriva om som Camilla&Niclas underbar bröllop förra helgen tex. men det skriver ja om en annan dag. :)

Idag har varit en väldigt bra men ändå jobbig dag.

Började dagen med en promenad i det härliga vädret.
Sen var det "brunch" kan man väl kalla det för tror inte man kan kalla det frukost kl. 15.00. ;)
Efter det begav jag mig till gymet o tränade lite. :) Sen solade jag. Hittade ett nytt bra solarium så dit kommer jag säkert gå igen. Gillar dock inte obemannade solarium. Är ju lite harig av mig. ;)

Nu har jag kollat på "Under Toscanas sol". Mysig film.
Ska snart sova..

Imorn är en annan dag.

♥ Isabel

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: