>

Dagens

DAGENS VILL HA: Nya kläder!
DAGENS KLÄDSEL: Rött linne, svart skjorta, leggins o svarta ballerinas med röda blommor på :)
DAGENS FRISYR: Hästsvans
DAGENS LÅT: The Sounds - No one sleeps when I´m awake
DAGENS PLANER: Träna sen hem o krypa ner i ett varmt bad med lite tända ljus, ett glas rött o Läckbergs nya bok :)
DAGENS SAKNAD: Min pojkvän o min lillebror
DAGENS DUMMASTE: Anna Anka
DAGENS MISSLYCKANDE:
Att jag inte orkade upp på morgonpromenad i morse.
DAGENS DROG: Fyrvaktaren :)
DAGENS KÖP: Inget mer än frukost o lunch .. Kul värre ;)
DAGENS GODIS: Inget ..
DAGENS HUMÖR: Gladigladi :)
DAGENS CITAT: "Mitt ass drar in MIG i detta!"
DAGENS ROLIGASTE: Body Pumpen jag skall på i em. Var ett par månader sen jag körde BP nu så ska bli riktigt kul att komma igång med det igen! :)

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Camilla



Anna ANKA!?!? Haaahahaha, heter hon så på riktigt!?!? *ASG*



Trodde hon bara kallades så pga av hennes läppar som gör att hon se ut som en anka....fniss!!!

2009-09-19 @ 14:04:58
URL: http://camii.blogg.se/
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Vette f-n vad hon heter på ritkigt men hon är ju inte vad man kan kalla den "skarpaste kniven i lådan" haha!

2009-09-19 @ 14:12:11
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Postat av: jennie

ditt ass ja! du e så jävla skön hahahaha!!

2009-09-19 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: