>

Och vad är sensmoralen av detta?

Är så trött hela tiden! Spelar ingen roll när jag lägger mig på kvällarna för är lika trött på morgonen ändå .. O idag har det hållt i sig o jag har fort. inte piggnat till :(.
Hoppas det inte är någon förkylning på gång .. varken kan, vill eller har tid att bli sjuk nu :(.
Please, please, please, please!! Ingen förkylning!!

Jag kanske skulle skaffa järntabletter? Det skall ju vara bra.
Ngn som vet några bra o om de funkar mot trötthet eller vad man annars kan proppa i sig som  gör att man piggnar till?!

Annars då?

Jo tack.

Igår var jag på ICA o när jag hade (vad man när det gäller mig kan kalla) "storhandlat" o kom fram till kassan funkade inte mitt kort.. Då blev jag så här glad:




Ni vet scenariot.. Man har pengar på kortet men av nån anledning funkar det inte.
Kön växer längre o folk suckar åt "tattaren" utan pengar som står o velar där framme..
Jag ville dö o samtidigt kunde jag höra min pappas röst som sa "Man ska alltid ha lösa pengar på sig!" Å ja .. Där fick jag att för att jag hade gått ut "naken".


Så ja, efter träningen igår fick jag gå o lägga mig hungrig o grinig!
Nog dålig huvudvärk man får av att hårdträna för att sen inte få ngn riktig mat i sig.


Men men  ..

Idag är jag iaf. på bättre humör .. Trött men glad typ ..
Ska träffa Tina o fika efter jobbet o snart e det torsdag o då åker jag upp till älskling o vänner i Karlstad! :) Jejjejjejj! :)

Hoppas alla har en bra dag o lyssna på låtarna i föregående inlägg. De är riktigt bra :)

♥ Isabel

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Camilla



Jejejejejej! :D



Ska vi träna på fredag efter mitt jobb? Jag slutar 15:00.... :D Spinning 16,30!? ;)



Puss

2009-09-22 @ 18:29:59
URL: http://camii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: