>

Älvorna dansar

God morgon,

Sitter här med en kopp kaffe och funderar på om jag skall bege mig ut i dimman och gå? eller om jag skall dra till gymmet för lite morgoncardio.. Hmm..
M gick till jobbet för en liten stund sen och jag skall hämta mina grejer i bilen snart.. Glömde som vanligt dem i går kväll :P.

Var sååå trött igår så fick lite mat när jag kom fram, en kaffe sen stupade jag i säng typ.. Kul tjej haha!
Idag komer även Josephine upp så vi (Camilla, hon och jag) kanske ses om inte annat på lördag för att kika runt lite på stan, ta en fika o mysa lite :).


Fick frågan igår när jag kom om jag skulle stanna här nu.. Och ja.. Det är ju vad vi hoppas på så vi fortsätter att hålla tummarna..


Puss&Kram


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Tina

stort lycka till idag. puss

2010-04-30 @ 11:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: