>

APRIL, APRIL!

.. Tänkte Gud i morse och skickade ner lite mer snö! "Aha, trodde ni att det skulle vara vår nu? Gick ni på den lätte i år igen? APRIL, APRIL på er! Mohahahaha!" Med andra ord så snöar det i dag i Karlstad.. Aja, hellre snö än regn! :)

På tal om regn så var det PISSväder hela vägen upp hit igår! Regn och mörker är verkligen ingen hit att köra i då det gör att jag typ inte ser nått! =/ Har inga problem med snö, storm what ever.. Men just regn kombinerat med mörker.. Nej tack!


Väl framme möttes jag av en trött men go kille :) vi låg o slöade en stund i soffan sen gick vi o la oss och för första gången denna veckan vaknade jag utvilad! Att sova med någon har den effekten på mig. Slappnar av på ett helt annat sätt. 
Marcus gick till jobbet i morse och jag "skuttade glatt" ut för att köpa kaffe så nu sitter man här med sin kaffekopp och kikar lite på fejjan o bloggar lite.. Ska åka till gymmet runt 11 sen ska jag kanske fördriva tiden med att handla lite och kika på stan kanske? :)



Translation: It is lovely to be here!

Isabel














Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Låter som att du hade samma skit väder som oss!Vi hade dimma å regn hela natten svin jobbit för mike..mig spela det inte så stor roll ja kan sova i alla väder:D

Hoppas ni får en helg med massa helg och kärlek!!Mysmys!!Måste ses när vi kommer hem!

Ta hand om er å må massa gott!

Kramkram

2010-04-01 @ 10:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: