>

Dagen efter..

Sitter på jobbet.
Finns nada att göra precis som vanligt på lördagar, waist of money att ha oss här kan man tycka men hey, jag får betalt så ska inte gnälla! ;) Det hade dock vart gott att få ligga kvar bredvid pojken imorse istället för att gå upp kl. 5 och åka till Gbg.. Men hey again, jag har ju en pojkvän att sova bredvid och inom kort kanske ändå mer.. så varför gnälla? :)

Intervjun igår gick trots nervositet allan bra. De var verkligen jätte trevliga och det kändes väldigt avslappnat. Ska dit på en andra intervju på fredag så nu är det verkligen bara att hoppas att jag får detta jobbet och kan börja mitt liv i Karlstad. Längtar. Har om möjligt vart ändå lyckligare de sista dagarna och känner hur vi svetsas samman mer och mer för varje gång vi ses och det ger en känsla av lugn och trygghet. Underbart!


Efter intervjun åkte jag till Marcus jobb och fikade med han och hans kollegor.
Sen kikade jag runt lite på stan och efter det handlade jag vin och mat och åkte hem.
Marcus kom hem lagom till jag startat så vi gjorde klart maten ihop och satte oss o åt o kolla på film o myste resten av kvällen. Så GOTT att kunna ha såna kvällar. Skönt med en kille som inte måste ut på krogen så fort det blir helg utan faktisk föredrar en skön kväll hemma med tjejen (läs mig haha). :)


Eftersom vi båda var fredagströtta och jag skulle upp tidigt gick vi o la oss rätt snart. Gott att få sova ett par timmar i af. innan kl. ringde i morse och som vanligt var det stackars Marcus som vaknade av alarmet jag satt medans jag sov vidare som inget hänt när kl. ringde haha. Sover man ytterst så gör man.. ;)


Efter jobbet ska jag hem o göra mig i ordning. I kväll blir det inflyttningsfest hos Paula så ska försöka få tag på Jonssonskan o se om jag kan komma hem till henne innan så får vi ses lite extra vi med :) Saknat den bruden som ***!


Ha en fantastisk lördag alla!


Isabel



 








Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: