>

Fredag soliga fredag!

God förmiddag! :)


När jag kom till jobbet idag stod det en flaska rött på mitt skrivbord. Är det fredag då eller? ;)
Min kollega har fått låna min bil när hon skulle till tandläkaren och var söt och hade med sig en flaska vin som tack. Tack för det säger jag! :)



I kväll ska Jennie, Rhodinskan och jag på bio.


Sen sover jag nog hos Jennie och i morgon bitti väntar ett pass med BodyPump. Sen blir det att hämta ut de böcker jag skall ha till svenskaprovet som skall göras och sen läsa, ta en promenad sen tror jag att lördagen även bjuder på att umgås med Cattis&Mike. :)


Söndag blir det gymma igen, mer BodyPump och även ett BodyBalance pass, bra för kropp&själ. :)
Sen mer plugga svenska. Får passa på att göra sånt nu när Marcus också har att göra på helgerna och vi inte hinner ses.. Gör ont att inte ses men man får väl inse och acceptera att man ibland har annat att göra med.. Kan i of. ta med mig plugget upp också.. Men nästa helg ska vi försöka ses i Hunnebo och mysa på lördagkväll. ♥



Vad skall ni göra i helgen?


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: