>

Frisk luft is the shit!

Uj! Veckan har gått fort.. Det är redan torsdag!



Igår em. var Cattis, Rhodinskan o jag ute o gick en lååång promenad i det fina vädret. På vägen hem mötte vi Måns&Marie och de har man ju inte heller sett på evigheter. Fördelen med att knata runt på "hemmaplan", man möter en massa gamla kändisar. På gott och ont, haha!
2 h knatade vi på, var helt slut när vi kom hem! :)
Visst, man kan ta ut sig på gymmet tills man är spyfärdig men finns inget som tröttar ut en som en långpromenad!
Frisk luft gör susen och jag sov sååå gott när jag sedan landade på kudden!



Var himla roligt att promenera runt i sina gamla kvarter precis som vi alltid gjorde när vi var yngre och bodde hemma allihopa. Fick även en kaffe och lite goa leenden från Cattis lilla innan vi gick. Hon är ett sådan litet charmtroll, man vill bara äta upp henne! Skrattade så fort man fick fram kameran gjorde hon sötnosen. Det ska börjas i tid att stila framföra kameran. :)



Jag har verkligen varit så lycklig de sista dagarna. Solen gör mig så glad och det spritter i hela kroppen på mig. :)
Är kär&galen och lycklig och jag tror verkligen att livet går i rätt riktning. ♥







Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: