>

Gott va´ re!

 

Mmmm.. Har nyss haft lunch och ätit en bakad potatis med räkröra. Så gott!

 

Idag ska jag till frissan efter jobbet och toppa till håret lite och lägga i lite mer ljusa slingor. Ska bli spännande :) och skönt att få bort det slitna, kommer bli strikta regler dock om att endast toppa längden för vill ha tillbaka mitt lååånga hår nu. Det är ju rätt långt nu men inte om man jämför med innan. ;)

 

Sen blir det hem till mammi och pappi och visa upp mig och sen till Cattis, Mike&Tigra på en kaffe innan jag drar hem och packar väskan för att vara redo att direkt efter jobbet imorn åka upp till älskling.


Längtar!

 

Hoppas ni alla har en skön onsdag!

 

 

Puss

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Camilla



Gumman, vi måste planera helgen! Har ni några planer för fred/lördag?



PUSS <3

2010-04-28 @ 22:09:42
URL: http://camii.blogg.se/
Postat av: Bella

Fredag blir slapp hemma, får ha en myskväll med :) sen på lördag är vi bjudna till nån fest så får väl se vart och hur den kvällen blir.. Vad är era planer?



Men jag kan ringa sen när jag är på väg upp :))



Puss

2010-04-29 @ 10:32:34
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: