>

Hå hå ja ja

Gick och la mig kl. 20:30 typ igår vilket resulterade i att jag vaknade kl. 04:00 utsövd..
Låg dock o drog mig lite längre ;) Sitter med mitt kaffe nu och funderar på hur jag mår idag?
Ska jag kanske ut på en promenad innan jobbet? Känner mig lite bättre tror jag så hoppas det bara var en släng av trötthet som gjorde att jag kände mig så kass igår.


Igår blev det en promenad och sen lite slapp hemma innan jag gick och la mig.
Tänkte jag skulle tränat med men nej, jag mådde verkligen inte så bra så sket i det. Vill inte bli ändå sämre och få vara från träningen längre än nödvändigt.. Får se om jag orkar idag istället. Men först ska vi se om jag orkar den där morgonpromenaden.. :)


Kram på er!

Ha en fin dag.




Morgonstund har guld i mund..
Postad i: Träning&Välmående Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: