>

Hold me, I remember

Haha!

Försökte ta mig ut för att hämta mina grejer i bilen förut men kom inte ut för söt hade låst överlåset. I af. bra tänkt för om jag ligger o sover eller står i duschen och det inte är låst kan folk ta sig in.. Bara det att jag inte har nyckel till det låset så kom ju inte ut, haha!
M fick komma hem o släppa ut mig. Tack för det! :)



Kom i af. iväg till gymmet där jag körde ett 60 min. pass på Crossttrainern samt lite stepmaskin och mage.
Nu sitter jag här nyduschad och ska snart äta lite "frukost" sen dra till stan o kika lite samt svänga förbi systemet för att handla lite för i morgon. Sen skall jag prova Cattis recept på kycklinggryta på karln och se vad han tycker. ;) Ska väl även göra ytterligar ett nervöst samtal sedan.. Uscha gillar inte sånt.. Inte lätt att veta vad man skall säga heller.. =/


 

Puss&Kram

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Cattis

ja är såå nyfiken!!

Håller tummarna för dig vännen!

2010-04-30 @ 13:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: