>

I hate to say..

I hate to say goodbye! :(


Nu har Marcus åkt till Elmia och jag borde packa men sitter istället här med en kopp kaffe.. Funderar på om jag ska ta en promenad i det snöiga/regniga vädret innan jag åker hem.. Eller kanske ska ta det när jag kommer hem istället. Hoppas hoppas lillebror är kvar hemma när jag kommer hem.
Har inte sett honom på evigheter så hade vart himla gott att få krama lite på honom innan han åker tillbaka till Norgeland igen.


Igår träffade jag Camilla o lilla Vilja ett tag. Sicken liten sötnos! Och lydig måste jag ändå säga att hon var för att vara så liten med! Så nu har jag gjort reklam för det med Camilla! ;) hihi..



Satt i soffan o drack kaffe o tjötade, så himla mysigt att ses om än bara en liten stund.
Underbara du! Skönt att prata med någon som förstår hur man känner o tänker om saker o ting. I-lands problem kan man tycka men skönt ändå att kunna vädra tankarna lite. :)

Köpte med mig alldeles för mycket mat hem sen (blir lätt så när man handlar o e hungrig ;P) så vi käkade Kinamat o kollade på Twilight filmerna innan vi stöp (ja bildligt talat haha) i säng!

Å vid 8 tiden i morse åkte han.. *buää*

Det är väl i of. bra att jag kommer hem i tid och kan få dagen hemma men fy vad det svider att säga hej då när allt man vill är att stanna!











Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Äsch, lydig o lydig vet jag inte! Hon hade en bra kväll! Hahaha. Tack själv hjärtat för igår, det e inga i-landsproblem du har, det är jobbigt som fan! Been there already! Men det går ju åt rätt håll- det vet både du o jag! Snart ses vi igen! Pusspuss, älskar dig!

2010-04-05 @ 09:28:05
URL: http://camii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: