>

Jag dricker upp din öl om du inte kommer hem nu! ;P

.. Jag börjar få tråkigt nu! Har promenerat, grejat i ordning här hemma, lagt fram överraskningen till Marcus för han skall få den idag istället då vi typ inte kommer vara hemma på hela dan imorn då det är Påskafton! Har duschat, sminkat mig alldeles för mycket ;) ätit frukost, grejat i ordning pajen som nu står i ugnen och salladen är klar!


Det är dricka-öl-väder ute och jag har ingen att dricka öl med! Cattis kom hiiiiiiiiiiiiiit!
Eller så kan ju min karl ta och komma hem nu så¨vi kan ta en öl på balkongen eller nått! ;)


Här bjuder jag på dagens oufit!
Titta mamma jag har skärpet på mig som jag fick av er! ;)


Och gårdagens "jag har äntligen fått ta fram vårkappan igen!"



Och dagens fejja! ;)



Jaaa så går det när man har tråkigt! ;P

Blö, blö, blö....





Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: