>

Lyckorus De Luxe!

Det sprudlar i mig.. Bubblar..pirrar och kittlar som fjärilar och jag ler med hela mitt hjärta och själ.


Det är en sån underbar känsla och den kan inte beskrivas med ord men det känns verkligen helt fantastistk och kan inte komma på när eller om jag nånsin vart så här lycklig innan som jag är just nu! :)
En kombination av solen som värmer min kropp och en fantastisk pojkvän som värmer mitt hjärta gör mig lycklig, lycklig, lycklig!


Jag är LYCKLIG! :)


 

Igår ställde jag in BodyPumpen och gick en härlig promenad i det fina vädret istället.
Efter det drog jag iväg till gymmet och körde ett ganska bra pass där med får jag väl ändå lov att säga :)
Har nog gjort av med lite av allt gott jag ätit under helgen då jag inte rörde på mig särskilt mycket i af. ;)

 

I dag blir det gym sen i vanlig ordning hem till Jennie o kolla på Despan.

 

Håller fort. tummarna och hoppas, hoppas, hoppas med.
Det hade ju vart att toppa min nuvarande lycka med strössel! :)

 

 

 

Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: