>

Morgonstund har sol i mund!

Godmorgon!

Här sitter jag med.. En kopp kaffe så klart. ;)
Ska strax bege mig ut på en morgonpromenad.

Idag skiner solen (aprilväder jaaaa) och Marcus och Anders skulle iväg och fira in våren med en MC-tur.
Det var tydligen många som skulle åka, tur att det blev fint väder så de kunde åka.
Jag skall som sagt knata ut på en promenad och sen göra mig i ordning för en sväng på stan. Om nått är öppet idag men det tycker man väl.. Om det kan vara öppet på JULAFTON kan man väl ha öppet på långfredan! Hoppas på en lunch med Camilla i af. :)


Jag har konstigt nog TRÄNINGSVÄRK idag?!
Var på Friskis motsvarighet till BodyPump igår. På Sportlife är det i af. 50-55 min. effektiv stryketräning men här hade vi 15 min. uppvärmning! Trodde först att jag hamnat på ett sämre aerobicspass men sen kom vi igång och körde 30(!?)min. effektiv styrka sen var det 15 min. stretch(!?)
Kanske inte helt nöjd med det då jag kör dessa pass för att jag aldrig tränar styrka i gymmet och vill då få ut så mkt som möjligt av den träningen! Vill ha nästan en h effektiv styrka sen kan man stretcha lite efteråt och på mer hand själv efter passet men det räcker med 5 min. under passet! Och uppvärming brukar vi ju ha med skivstången och gå igenom alla kroppens muskler och inte stå och hoppa upp o ner som på ett aerobicspass men men.. Lassade på lite mer vikt än vanligt i af.
Körde 60 min. på crosstrainern med! :)


Sen vart det handla lite kläder. Fyndade lite på Vila och hittade en rosa spetsklänning (som blir sjukt fin med ett skärp i midjan ett par höga stövlar och en skinnjacka över) på REA (jag har alltså tjänat pengar haha) samt en tröja jag skall ha på påsklunchen hos Marcus föräldrar imorn. Sen hittade jag en fin blus med som får mig att tänka på min mormor. Den är i genomskinligt skirt tyg. Med marmorknappar typ. Så romantisk och fin. Den kommer bli underbar över mina skinnbyxor och med ett par pumps till!


Lyssna på denna låten och försök sitta still haha! ;) Har hoppat runt till den ett tag nu så nu är man uppvärmd för sin morgonpromenad! ;)

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: