>

När man vinner över tröttheten!

Blir man så j-a stolt över sig själv!

Igår när jag kom hem var jag sååå trött! Ville bara ligga i soffan med en godispåse o glo på TV.
Men icke! Gick o la mig en timme och drog sen iväg till gymmet där jag körde ett riktigt bra träningspass. T om. Marcus lät förvånad över hur länge jag tränat när jag ringde och sa att jag var på väg hem haha! :) Blev crosstrainer och stepmaskin som uppvärmning sen 60 min STENHÅRD BodyPump och avslutade med 30 min. på crosstrainern!

Undra varför jag inte har mer ont idag? Lite ont i rumpan har jag dock. ;)


Sen åkte jag hem till Jennie och sov där inatt med. Alltid här för dig älskling.

Sover som en gudinna när jag är där med och vaknar alltid utvilad så som jag sa i morse, win-win situtation baby! ;)




Idag är det underbart väder! :) Solen skiner och det ser ut att bli en fantastisk dag.
Åker upp till Hunnebo i em. och hälsar på mina föräldrar. Ska bli underbart att komma dit. Saknat det stället som känns som mitt andra hem. Har 3 hem med andra ord.. Göteborg, Karlstad och Hunnebo haha. :) ♥
Kanske blir det en middag på Bella Gästis i kväll? :) Sen en mysig promenad i morgon.


Lovely








Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: