>

Nya tider!

Hej mina vänner.

Jag valde idag att lösenordsskydda min blogg för vill kunna skriva om allt som händer i mitt liv men samtidigt vill jag inte att vem som helst kan se det. Ni jag vill ska läsa den har fått lösen och om ni har nån som ni vet läser den som jag vill dela med mig av mitt liv med men missat att maila får ni hojta till. :)


Idag är jag i af. uppe i Karlstad. Åkte upp igår kväll för idag är det jobbintervju. :)
Ååå jag hoppas, hoppas så att jag får detta jobbet. Det skulle innebära att jag och Marcus får mer tid med varandra vilket är mer än efterlängtat. Jag får ett jobb jag skulle trivas med och jag får bo i Karlstad som jag velat så länge! Kan det bli bättre? :)

Tror inte det va´! Så nu ska jag göra mig i ordning för att åka på intervju och ni får liksom jag hålla tummar o tår för detta! :)


♥ Isabel
Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: