>

Please.. Let luck be on our side..

Sitter här nyfrisserad och återigen så nöjd :)
Klippte lite och la i lite mer ljusa slingor.
Hon vet vad hon gör mina goa B :)






Efter frissan åkte jag hem till mina föräldrar för att säga hej.
Där stod pappa med stekspaden i högsta hugg och gjorde pannbiffar så blev att stanna på middag! :) Han gör grymt god mat den karln skall ni veta :) Sen kom mamma hem från sitt "symöte" som hon hade med b la. sina gamla vänner som även de bor kvar i Kvillängen där vi alla växt upp. B la. Huggosons mamma :) Så häftigt att de vart så goa vänner o de fick mig o Björn samtidigt som även vi växt upp o blitt goa vänner :) Får la se om även vi fastnar i Kvillängen med våra familjer nån dag! Det hade ju vart grymt! :) Tror dock de stickade lite mer på dessa symöten när vi var små! ;) Sa att det blir upp till bevis när jag ska gifta mig och de får i uppdrag att sy min klänning.. Eller inte!
;P

Efter middan åkte jag till Cattis&Mike. Fick äpplekaka som hemmafrun Cattis hade bakat :) och efter lite tjöt i soffan sitter jag nu hemma här igen. Dags att packa väskan för imorn bär det av upp till sköna Värmland! ♥

Förutom massa mys får vi se vad helgen bjuder på!
Glädjande besked är nått vi hoppas på i af. :)


Sov gott alla goingar!

Puss&Kram
Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: