>

Träna eller inte..?

Det är frågan!

Jag har ont i kroppen, halsen känns skum och jag funderar på om jag antingen är trött/har problem med visdomständerna igen (kan få feber och bli sjuk då) eller om jag håller på att bli redigt sjuk! :(

Funderar på vad jag ska göra idag för att muntra upp mig själv?! (tror bestämt det är mini-pillrena som spökar, känner igen detta humöret/känslan..)
Skulle vilja gå på MRL:en för det är ett så sjukt bra, energiladdat pass och vet att jag kommer vara glad när jag kommer därifrån. Men ingen bra idé om jag håller på att bli sjuk..



Alt. 2 är ju att gå hem, kanske ta en promenad med lite musik i öronen och bara rensa tankarna.
Gå hem, lägga sig i ett bad med en ansiktsmask och ett glas rött och bara.. Njuta.
Ett solbesök kanske man kan hinna med då också.
Att sola&bada är ju inte heller helt bra om man håller på att bli sjuk men va´f-n! Ska jag ändå bli sjuk kan det ju bryta ut ordentligt så man snart blir bra igen! :P



*Hmmmm*
Jaa.. Det återstår att se vad kvällen bjuder på..
Postad i: Träning&Välmående Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: