>

Träning v.16

Träning v.16

Måndag:
Promenad: 50 min.

Tisdag:
Morgonpromenad: 45 min.

Onsdag:

Torsdag:

Fredag:

Lördag:

Söndag:

Blev inte så mycket tränat under förra veckan för kände mig hängig och dålig i stort sett hela veckan. Sen vet ni ju att jag hade bättre saker för mig under en del av dagarna så som att gå på arbetsintervju och mysa med pojkvännen ♥


Får se hur mycket träning det blir till veckan. Har annat att göra med så kanske får nöja mig med ett par promenader denna veckan också. Men det är inte fy skam det när våren är utanför fönstret. :) Det sjuka är att det är förra veckan som det känns att resultaten kom, när jag slappade lite mer och lät kroppen vila. Då slank 2 kg till av och jag kan fort. känna att jag har en fastare kropp! Lovely hur kroppen kan fungera!

På tisdag skall jag dock träna och på onsdag skall jag klippa och slinga håret lite till.
Om jag har råd.. Tandläkaren tar ju ganska mycket pengar nu när jag går på behandlingarna för min spruträdsla.
Idag var jag så j-a duktig skall ni veta! Fick bedövningssalva och gick så långt att jag lät henne lägga sprutan i munnen och skrapa lite mot tandköttet med den. Och jag behöll lugnet. Andades normalt och lugnt och även om jag kuned känna smärtan av sticket, exakt som jag brukar känna (fantomsmärtor ja) ;) ryckte jag bara till en gång och höll mig annars helt cool! Bra jobbat Bellan! :)


Fick ett gulligt mess av älskling i morse och sånt gör verkligen ens dag. Han tyckte också att jag skulle vara stolt över mig själv och så även resten av min familj. :) Mina närmaste vet hur svårt detta är för mig, de har alla suttit med och hört hur jag skriker nej, neeej, neeej! när någon försöker ta stick i fingret eller liknande på mig så att ha en spruta så här nära utan att freaka.. Det är stort för mig!



I går var det familjemiddag i det Perssonska residenset. Farmor o bror var hemma med. Underbart att ha hela familjen samlad och fisken (torskrygg) vi fick var helt fantastiskt god. De är duktiga på det mina föräldrar, att köpa fin fisk och laga till den bra. :) Till det fick vi saffranssås och pressad potatis, sen blev det chokladmousse och kaffe och kaka till efterrätt. Mumma! Behöver jag säga att det blir Naturdiet för mig idag, haha! ;)

Jag och bror. Gud vad jag älskar den grabben! Han är helt enkelt bäst!



Sen åkte jag hem o smaskade i mig polkakgrisen jag fick av min kära pojkvän i helgen och sen vart det lite bloggkoll innan jag somnade.
Tack Paula för en trevlig inflyttningsfest i lördags. Såå fin lägenhet o trevliga o roliga vänner :). Var lite trött där på slutet dock, men din soffa var med skön haha!


Ha en bra dag nu alla.


♥ Isabel

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: