>

Vart tar tiden vägen?

Igår var det Påskafton! Var på Påsklunch hos Marcus familj på dan :) mkt. trevligt. De är verkligen så goa, trivs väldigt bra med dem.

Sen firades resten av kvällen med goingarna nedan. Malin & Fredrik kom förbi sen med. Kan säga som så att vi ÄGER på singstar nu, haha! ;)




Idag vaknade jag rätt tidigt, Marcus var (och är fort. ;P) lite seg men jag tog en promenad och hämtade bilen som vi tog bort till Åsa o Jensen igår.
Ca. 40 min tog det så blev en perfekt morgonpromenad och var helt underbart väder så mer fräknar har kommit fram nu! Älska den första färgen man får av solen på våren! :)
När jag kom hem drog jag ganksa direkt till gymmet o trampade 60 min. på Crosstrainern och nu har man duschat, ätit, piggat upp sig med lite mer kaffe och gjort sig i ordning för att träffa Camilla en sväng sen. *gilla*
När jag kom hem var Johan här och de sitter nu i soffan o spelar lite TV-spel så perfekt att jag åker iväg lite så får de vara i fred med sitt spelande lite till. ;) Tror Marcus uppskattar att få lite tid med Johan med då han flyttat till Göteborg nu. I kväll blir det   i af. film-mys och god mat :)


5 dagar har snart gått! Helt sinnes vad tiden bara rinner iväg som sand mellan fingrarna.
Vill inte alls åka hem, är trött på detta nu. Vill stanna här med Marcus nu, nu, nuuuu vill jag göra det.
Inte ha distans mer och ses varannan, var tredje helg.. :(
Det är inte rättvist att man hittar allt man vill ha och inte kan ses när man vill!
Men vem har sagt att det alltid skall vara enkelt?! ;)



Här får ni låten som går varm just nu.
Lyssna på den och ha en fortsatt bra dag.

♥ Isabel


Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: