>

Förkläde och leende på, klara färdiga gå! ;)

Vilken härlig promenad!

 



Hade så sjukt mycket energi så när jag gått den rundan jag brukar här uppe var jag fortfarande så taggad så gick ett varv och lite till haha! *Hejja mig!* Solen sken med så ett par söta fräknar pryder nu mitt ansikte! :)
90 min. bidde det i af. innan frukost och nu sitter jag med en ny kopp kaffe (med världens bästa Timbaland och Jordin Sparks spelandes ur högtalarna! Lovely!) och väntar på mitt ägg som kokar. Köpte även jättegoa vindruvor (utan kärnor så klart) som jag sitter o mumsar på. MUMMA!

Ska sätta igång med lite lunch och ev. även middag sen. Tänkte göra paj o sallad som vi kan ha ikväll o då blir det ju även lunch tills imorn. Jag blir så huslig när jag är här så t om. Martha Stewart ligger i lä haha! ;) Kanske är lite gammaldags där men älskar att laga mat och göra saker för den jag älskar och som älskar mig och uppskattar det jag gör! :) Jag kan nog inte kalla mig feminist med andra ord haha! Men en glad nöjd karl är aldrig dumt. ;) Jag har ju inga barn att skämma bort än så får ju passa på att skämma bort honom o mig själv nu när man kan det! :) För det är så jag ser det. Jag gör saker för oss. Sen är han en helt underbar pojkvän och är värd det bästa! ♥

Igår tog vi ett glas vin och lagade vi mat tillsammans, me like! :) *tummen upp*



Undrar vad man skall göra ikväll då? Middag och bio kanske lr skall man spara det tills på söndag?
Söndag hade vart mysigt för på måndag är det 9 månader mellan Marcus o mig så passa på att mysa till det lite extra då kanske? ♥


♥ Isabel


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: