>

Min självsäkerhet..

Skrattade mig rakt upp i ansiktet!

Har i flera år och så även detta skrutit om att jag är immun mot vinterkräksjukan, ja magsjuka överhuvudtaget. Vad händer.. I går när jag kom hem hann jag knappt innanför dörren för jag mådde så illa och hade så ont i magen att jag nästan spydde bara av smärtan!



Vet inte om det är nått jag åt under dagen eller om det är vinterkräkis som är på besök men fy f-n vad jag inte mår bra oavsett vad..
Och ja då är det bara att vänta ytterligare ett par dagar innan man kan börja träna igen, det här med att hårdbanta istället blir ju mer och mer som en lockande tanke..
Dum ja, men lockande!





Igår efter jobbet var jag i af. och åt med Hannah :) Vi hade en sjukt trevlig eftermiddag.
Alltid kul att fördriva måndagseftermiddan med nått skoj, då blir söndagsångesten mindre!
Vi har alltid så kul så fort vi träffas och alltid massa skojiga minnen att prata om.
Här är ett kort från vår första konferens-resa tillsammans!
Kolla vad små vi ser ut!! A night to remember eller vad säger du gumsan?! Det var en kul resa, haha! :)





Nu har jag precis lyckats äta lite och sitter och dricker kaffe (förmodligen inte det bästa för magen, men vällingen jag drack i morse får kompensera det..) Ska kika lite på TV sen återgå till det jag gjort bästa idag, sova..


♥ Isabel




Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: