>

Jag kan inte sluta..

Lyssna på den här låten..



Så underbart bra!

Inte för att jag sover med ett brustet hjärta. Vem kan göra det när man är så lycklig som jag är nu?
Fick blomsterbud idag :) från min fina pojkvän, 3 röda rosor
♥.










Kvällen igår var grymt trevligt, som väntat! :)
Mina brudar Emelie, Jennie, Cattis & Bella kom hit. Vi åt, drack Sangria, skrattade så tårarna sprutade och magen krampade! Älskar er allihopa så mycket! Är glad som har så underbara vänner som er!



Nu ska jag diska upp efter igår, har skjutit upp på det hela dagen ;) sen blir det nog lite Ben&Jerrys framför en film innan det är dags för sängen.

I morgon börjar kampen mot de sista kg som skall bort!! Hoppet är det sista som överger människan eller hur ;) så ska göra ett nytt försök att komma ut och powerwalka lite innan jobbet imorn!


Hoppas ni alla har en mysig alla
dag!


Isabel
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett ♥ till dig hjärtat!Tack för igår å tack för att du är tillbax i vårt liv,saknat dig massa!!Puss

2010-02-14 @ 19:53:47
Postat av: Anonym

Från cattisblattis by the way:D

2010-02-14 @ 19:55:17
Postat av: Bella the bloggowner

Tack själv hjärtat! Är så glad att ha tillbaka dig/er i mitt liv med.



Kram ♥

2010-02-14 @ 19:57:29
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: