>

Kiwi hjälpte inte :(

Vecka 4:a´s obefintliga träning :(

Så här såg förra veckan ut! :(

Måndag:
Gym: Mage+ben. Crosstrainer: 90 min.

Tisdag:
Vilodag

Onsdag: 
Sjuk :(

Torsdag:
Sjuk :(

Fredag:
Sjuk :(

Lördag:
Sjuk :(

Söndag:
Sjuk :(

Och denna veckan ser inte ut att bli bättre. :´(
Är fortfarande förkyld och kommer inte kunna träna denna veckan heller!
Detta stör min viktnedgång och mitt mål att få en tränad kropp! :(
Fuck denna förkylningen säger jag bara!



Sprang och snöt mig hela dagen på jobbet igår så min stackars lilla nästa mår inte bra idag! :`(
Vet inte om det suttit i bihålorna och "lossnar" nu och att det är därför jag är snuvig? Känner mig lite bättre idag dock..


Tänkte jag skulle städat igår då det.. Verkligen behövs.. Men hade verkligen inte ork till något igår mer än att ligga under täcket i soffan o stirra.. :P Får ta det med städningen senare ikväll.. Efter Tapasen som jag skall äta med Tina i em. Det skall bli mycket trevligt! :)



Så! Nu håller vi tummar och tår att denna förkylning går över snaaart!

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: