>

2009 blir 2010!

God fortsättnig hörrni! :)

Så var man hemma igen. Tiden bara for iväg precis som förväntat. Har jag firat det nya året eller vad hände?! Trevligt hade vi i af. :)
Var hos ett par vänner till Marcus ute i Munkfors (tror jag det hette). Åt massa god mat, drack  skumpa och hade det riktigt, riktigt trevligt! :) Tack alla som var där, fick mig att känna mig så välkommen in i gänget och gjorde mitt 2010 så bra!

 

 

Uppe i Karlstad var det helt underbart som vanligt! Mycket snö, kallt och solville inte åka hem kan jag ju säga.. Men, men här sitter jag nu och ska snart försöka sova och smälta denna underbara vecka som gått.



God natt alla och en riktigt god fortsättning önskar jag er!



Isabel

Uppdatering;
vi var inte i Munkfors vi var i Forshaga.... ;)
Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: