>

Gäsp!

Okej.. Jag har vart vaken sen strax innan kl. 04:00!
Vaknade då och kunde inte somna om.. Blev lite orolig faktiskt för min bror var ute och så bra känner jag mig själv att om det skulle hända någon som står mig nära något skulle jag känna det på mig på ngt undermedvetet sätt. Skickade mess till honom nu i af. och han var hemma!
Där har vi ju helt klart löst av varandra från när jag var i den åldern och kom hemsläntrades runt 6-7 på morgonen haha om man nu kom hem och inte gick på efterfest och kom hem nån gång när man vaknat efter den haha. De brukade inte vara så långt borta så man hade ju nära hem i af. *asg*

 

 

Har i af. hunnit göra mig iordning, dricka lite kaffe och slappa lite o så.. Ska dra på mig ytterkläderna nu och springa iväg.. Haha hur fick jag bråttom trots att jag hade så mkt tid på mig från början?! Jag i ett nötskal! :P



Isabel

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: