>

Gott mellanmål eller dessert!

Så sitter man här på jobbet igen.
Håller på att bli förkyld :( Känner mig hur dassig som helst!





Tänker inte bli sjuk nu! Så skall hem och kurera mig ikväll. "Ta en kiwi!" sa en vän. :) Det skall jag bannemig göra haha.. Kiwi och apelsin, vitaminer, echinagaard och grönt thé så bör det bli bra!
Kan toppa med gojji- och havtornsbär med! Kan nog inte få sig mer vitaminer och antioxidanter?! :P



 

Hittade ett jättegott mellanmål igår eller dessert för den delen med!
Kanskte inte nått man bjuder på men om man är sugen på nått är det ett bra alt. till ex. glass. :)
Lättkesella och lite funlight. Jag hade i skogsbärs funlight och det var jättegott verkligen!

+ =
MUMMA!
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: maddie

smart mellanmål :)

2010-01-26 @ 10:54:18
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Sara

Kesella är väldigt bra att ha som mellanmål precis som du säger. Nu har jag inte testat med saft, brukar använda mig utav frukt och bär som smaksättning. Titta gärna in på min blogg där jag tipsar om bla frukostar och mellanmål med just kesellaröror. Även Keso går utmärkt att använda sig utav ;)

2010-01-26 @ 10:57:24
URL: http://milktonium.blogg.se/
Postat av: Sara

Javisst är de fina? :) Trots att de driver mig till vansinne alltför ofta, speciellt den lilla. Men hon är ju bara 4 månader så det är förståeligt. Det är American pitbull terriers båda två.

2010-01-27 @ 19:51:34
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: