>

Hej Monica!

När jag kom till gymmet idag var MRL:en inställd :( Besvikelsen var total!
Älskar verkligen det passet. Tjejen som har det är grym och det är så sjukt bra träning för både kondition och för mage, rumpa och lår! Men, men.. Hoppas att det är nästa vecka i af.

Bidde att träna på Crosstrainern i stället och körde även lite mage och ben i gymmet.
Nu ligger man här helt färdig och redo för sängen! :)


Saknar min karl så fruktansvärt mkt.. Längtar så till nästa tors. då jag sitter på tåget påväg igen! :)



Dags för skönhetssömnen nu!





Isabel
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Ja, viksst är det. Jag tipsar främst om lättlagade mål på saker man oftast har hemma. Och kalorisnålt :)

2010-01-26 @ 11:53:56
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: