>

Morgonstund har kaffe i mund....!

Fy! Det är inte lätt att sova när man hostar hela tiden. Somnade väl vid 3-4a inatt och vaknade nu för en liten stund sen.. Tittade ut.. Det är jättefint väder ute! Det är inte rättvist! Jag som älskar snö och sol så är det så fint när jag är sjuk!



Sitter med kaffe och skall strax äta lite tror jag.. Det är ju det man kan göra nu haha, äta, sova och glo på dåliga serier på TV. Var faktiskt duktig igår och diskade och ska passa på att tvätta o fixa o dona här hemma med för det hinner man ju aldrig annat än på helgerna annars.

Så snart jag får tillbaka min kamera som är på rekond (läs; skall bytas ut alt. lagas) ska jag ta kort och lägga ut massa av mina gamla kläder till försäljning. Har så sjukt mycket fina grejer som jag aldrig eller sällan använder och det är dags för massa vårnytt snart och då behöver garderoben ränsas ut! Har vart sjukt kass på det, har kläder från jag var 20 kvar så det är ju inte dirket Feng Shui där inne om man säger så.. ;).





Nu ska jag göra nått annat än att sitta här..

Puss på er!



♡ Isabel
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: