>

Is dripping all ower the place..



Geesus! Var helt slut igår när jag kom hem. Träningen tog ut sitt om man säger så!
Höll även på att avlida av tristess på löpbandet. Finns det något tråkigare att göra på gymet än att springa/gå på löpbandet? Gick i af. mina 30 min. på det tråkiga bandet, tog mig igenom 60 min. på crosstrainern, trampade på stepmaskinen och tränade mage&ben.. Sen var jag helt färdig och det var bara att åka hem, duscha och gå och lägga sig!


Tankegången på löpbandet "Det är tråkigt på löpbandet men det är roligt att vara snygg!"





 

Postad i: Träning&Välmående Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Tina

men shiit! duktig. när ska vi dejta?

2010-01-13 @ 18:52:17
Postat av: Bella

Tina! Jag tänkte på dig idag :) Dejt snart tycker jag! :)

2010-01-13 @ 23:38:51
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: