>

Kärlek är yoga för hjärtat!

Vill slå ett slag för Felix Österrikiska Gulaschsoppa som är såå god! :)


Sitter här med matkoma nu för åt en hel burk till lunch haha. Men den innehåller endast 220 kcal. per/port. och det är bra för då har jag mycket energi till träningen ikväll!
Skönt att äntligen ha börjat kunna tänka så när jag ätit att det är bara mat, det är ingen fara och du gör av med det. Inte alltid jag kunnat göra det vill jag lova. Kommer ihåg de perioderna (som pågick ett par år) när jag fick ångest om jag åt mer än 2 ggr. per dag. Sinnes kan man tycka men jag var livrädd för mat. Gott att inte vara det längre även om ångesten så klart smyger på ibland.
Men när man tänker på att man tränar bort det är det inte så farligt och det är gott att inte hela tiden behöva tänka på vad man äter och hur mycket!



Nu sitter man här och skall göra de sista timmarna på jobbet. När denna jobbdagen är klar skall jag hem och tvätta. Sen hade jag tänkt att hinna gymma med!
Om jag gymmar riktigt hårt nu hela veckan kan jag ägna helgen åt att gosa ihjäl min pojkvän istället för att träna.
*Gilla*


Kärlek är också bra för hälsan.


Isabel






Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Gott :) kram

2010-01-12 @ 14:21:10
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Anonym



Gos gosa ni! :D



Du upp eller han ner? :D



Puss

2010-01-12 @ 22:31:33
Postat av: Camilla



Ja, då var ju det senaste från mig, the one and only ;)



puss

2010-01-12 @ 22:32:16
URL: http://camii.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag upp!! Men det vet du ju redan nu ;D

2010-01-12 @ 23:19:36
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: