>

Nålar och kärlek på distans!

I morse var man hos tandläkaren igen.
Fick idag se och hålla i en spruta.. Fick t om. använda den. Körde dock ingen Mr.Bean på tandläkaren utan fick spruta in den i en sån där tuss man har i munnen.
Det är ju inte konstigt att man vart rädd för de där sprutorna. Det är ju stora järngrejer de har och sätter nålen på!

 

 













Själva nålen är ju böjlig och inte hård som en synål som jag trodde.
Den kan alltså inte gå av vilket man faktiskt kan tro.. Nålen är ju lång men de har ju inte in hela och hela utseendet på sprutan och längden på nålen är ju för att man skall komma åt bättre.
Skall bara acceptera och komma över att den faktiskt en dag skall in i munnen på mig utan att jag har ihjäl hela tandläkarstaben och flyr i vild panik! :P
Men man kan ju dock år 2010 fundera på varför ingen bättre och mindre smärtsam bedövning än spruta finns..


Nu är Nurre i Japan och hälsar på sin kille. Så glad för hennes skull.
Vet hur det är att ha kärleken på distans och det är inte kul. :( De har de ju något värre eftersom de bara ses ca. 2 gånger under det år han är borta. Jag tycker det är jobbigt nog att ses varannan till var tredje vecka! :´(

Nu skall jag jobba denna veckan ut + helgen och sen åker jag upp nästa torsdag till Karlstad igen. Gott då får vi en kväll extra tillsammans!

På fredagen skall vi ut med hans jobb och sen tänkte jag att vi skulle försöka träffa dig Camilla! Saknar dig!! Kanske kan hitta på nåt med dig och Nicklas på lördagen?!
Käka nåt, dricka en flaska vin eller två haha ;P och prata liter mer om kryssningen! :)






Ha en bra dag alla.

Isabel




Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Camilla



Absolut! Men då får ni komma till oss...i Karibien... ;P



Puss

2010-01-25 @ 18:57:36
URL: http://camii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä fy! är det redan då ni åker?! :)) Gu va härligt för er! Men jag är uppe 20e med om ni e hemma då.. annars den 26e hehe.. dan innan vi åker igen då :))



Pöss

2010-01-25 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: