>

Privatvård, ja tack!

Igår tog tröttheten över och vann.. Fick med mig en godispåse hem och tillsammans intog vi soffan.
Låg där och halvglodde på serier och surfade runt lite innan jag bestämde mig för att vila lite..
Lite.. Somnade kl. 20:00 och vaknade runt 23:30 av att min pojkvän ringde.
Pratade lite sen somnade jag om och sov till 07:20 i morse..
Tror ni jag är mer utvilad för det? Haha, knappast! Men men.. Nått gott gjorde det säkert! :)


Idag blir det i af. träning igen, BodyPump&Crosstrainer, skall även försöka låta morgondagen bli en aktiv vilodag.. Hade ju eg. planerat vilodag imorn men då den behövdes bättre igår får jag försöka få in en morgonpromenad innan jobbet i af. För efter jobbet skall jag träffa Tessan på en AW. :)



Annars har jag väl inte så mycket att berätta.
Vi har fått privat sjukvårdsförsäkring på jobbet vilket jag är mycket nöjd med.
Har haft en sådan innan och anser att den är mycket bra.
Bra för arbetsgivaren, bra för den anställda och dess familj som man dessutom kan medförsäkra.
Tycker man skall se till att ha det bästa för de som man älskar mest och det finns så mycket bra sätt att skydda sig idag så varför inte lägga lite extra på just det. Skydd för sig och sin familj ifall olyckan är framme. Synd att inte jag och Marcus bor ihop så man hade kunnat medförsäkra honom med.. Men det var inte så dyrt att ta den privat nu heller. Inte om man ser till vad den täcker.. Märks det att jag är sugen på att jobba med försäkringar igen eller! :P

Ja, ja nog om det..

Back to work, det sista som återstår av dagen sen hem och ladda inför träningen!



Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: